Гарантія та повернення


На всі товари, представлені в нашому магазині, поширюється гарантія терміном від 14 днів до 60 місяців в залежності від гарантійної політики виробника. Термін гарантії вказаний в супроводжуючих документах: технічному паспорті, сервісній книжці і т.д. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон виробника або гарантійний талон магазина.


Куди звертатися при настанні гарантійного випадку?

У разі настання гарантійного випадку покупець повинен звернутися в найближчий сервісний центр виробника або в нашу торгову точку, список яких зазначено в розділі "Доставка" "

Право на гарантійне обслуговування надає Гарантійний талон або Товарний чек, в якому зазначено найменування товару, серійний номер, дата продажу та гарантійний термін вироби.


Де можна обміняти товар?

Обміняти або повернути товар можна в нашій торговій точці за адресою: Київ, вул. Є. Сверстюка, 2-б, ТЦ Лівобережний. З понеділка по п'ятницю з 10-00 до 20-00 або в суботу з 10-00 до 15-00 (за попередньою домовленістю). Якщо ви перебуваєте в іншому місті, ви можете відправити товар Новою Поштою на відділення №78 в м Київ. Одержувач: ФОП Судаков М.Ю.


Увага! При поверненні товару необхідний паспорт.

У яких випадках не надається гарантія?


Порушена збереження пломб.

Присутні механічні пошкодження товару внаслідок несанкціонованого розкриття товару або внаслідок необережних дій покупця.

Порушено правила експлуатації, зазначені в супровідних документах до товару.

Порушені технічні умови експлуатації (тиск мереж водопостачання, перепади мереж електропостачання тощо)

Умови повернення товару

Всі товари належної якості приймаються до поверненню протягом 14 днів (не рахуючи день покупки) з моменту їх придбання за умови, що:


Збережений товарний чек;

Товар не використовувався;

Збережений товарний вид і споживчі якості

Збережені всі ярлики і пломби

Витяг із Закону України Про захист прав покупців



Стаття 9. Право споживача при придбанні товару належної якості


1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнить його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.

Обмін товару належної якості провадиться, якщо він НЕ використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

Перелік товарів, що НЕ підлягають обміну (поверненню) з підстав, зазначених у цій статті, затверджується Кабінетом Міністрів України.


2. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або виконати обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Продавець зобов'язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару.


3. При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші в день розірвання договору - інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.